May 30, 2011

TeRaMaTJELES

salam semua,

hampir putus fius kot ak hari ni..
ttba je nk ada perasaan cemburu yang teramat2..
hu3
ni semua angkara si dia ni..

semua nya terjadi ketika
prjalanan balik ke habitat ku petang td...
tiba2.
ada satu suaru yang aku agak tak pasti siapa
memanggil2 namaku..
kali ke-3
baru aku menyahut kot..
sian dye..(padan muka..spe suh x inform awl2 ada kt kmpus)
ye la...
aku ni bkan artis
ttba je ada yang nk panggil2 nama ku..(pasti lah aku xkn toleh ikut suka hati je..ha3)

masa yg agak singkat itu ,
kami gunakan untuk lepas rindu..(eceh..xdalah..story mory ape yg ptut la)
fuh..
lama gak xlepak ng dia ni..
ttba,
ak mngalami putus fius buat kali yg ke brapa ntah..
rindu kat tuan badan..
eh..xda la..
aku rindu zaman belajar
discussion sma2.
stdy sama2..
xpaham jerit sama2 (dia je la..aku ttup tlinga je..he3)
ha3..

dan
ketika itu lah
dye mnyampaikan berita
yg dye akan ke rumah Allah
untuk mengerjakan umrah..











agak trkejut di situ,
sbb dye nk brtolak lusa
tp masih brlegar2 kt kmpus..
ha3

dgn serius nya
aku menyatakan yg aku sangat2 jeles dgn dye
hu3
di usia muda
dye dah boleh menjejak + melawat rumah ALLAH..
jeles tersangat sangat jeles ok..

sbg seorang kawan,
aku doakan kamu & keluarga dapat mengerjakan ibadah umrah
dengan hati yang tenang & khusyu' ya..
tingkatkan ibadah lupakan duniawi selama 2 minggu kamu di sana..
semoga perjalanan kalian ketika pergi dan pulang ke tanah air sentiasa di bawah rahmat-NYA
inshaALLAH..

p/s: si dye, doakan aku boleh jawab exam & lulus dgn jaya nya ye khamis ni...hu3..
sedey + jeles..~~inshaALLAH 3 tahun lg, dgn izinNYA aku pn nk melawat ke sana..

No comments:

Post a Comment